مطالب جالب

مطالب همسرداری زناشویی رابطه جنسی نکات آموزشی

مطالب جالب

مطالب همسرداری زناشویی رابطه جنسی نکات آموزشی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

قیمت ماشین درسال 1394

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴ ق.ظ
قیمت محصولات ایران خودرو یک درصد نسبت به نرخ محصولات این شرکت در سال گذشته افزایش یافت.

ایران خودرو افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در سال جدید را دلیل رشد یک درصدی قیمت محصولات خود اعلام کرده است.

۰ نظر ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۰۶:۰۴
گروه مشاوره خانواده

دگردیسی

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

وقتی به خودم نگاه می کنم خوشحال میشم که این قدر دور شدم از سبک زندگی و نگاهی که الان اصلا دوست ندارم بهش برگردم، همیشه ملاک یک روز خوب یا بد برام این بود که چقدر بهم خوش گذشته چقدر به هر چی دلم می خواسته رسیدم و چقدر از دنیا بهره بردم، اما امروز صبح که  می دونستم نباید دیگه بخوابم، می دونستم این میل شدید خواب مثل حباب دریا می مونه همینکه آب به صورتم بزنم ناپدید میشه، فقط اراده کردش مهمه و متاسفانه ما تنها چیزی که یاد نمی گیریم اراده داشتن و گذشتن از خواسته های کوچک و گذرا برای خواسته های پنهان و پایدار هست، انگار نماز های شبم کمک کرد هر چند اصلا حقشون رو کامل ادا نمی کنم هر چند می دونم اصلا مثل آدم حسابی ها سر سجاده نمی ایستم اما باز هم اون نمازها کارخودشون رو می کنن، همین که زندگیم این طور عوض شده خودش نشون می ده جواب داده هر چند کم و ناچیز باشه.

آب به صورتم زدم و نماز خوندم و دعا کردم و حس خوبی داشتم، تصمصم گرفتم تمام کارهامو برای خودت انجام بدم لبتابم رو باز کردم و فرم دفاع از عنوان پوروپوزال رو پر کردم فقط به نیت نزدیکی به خودت خدای من که می دونم فراگرفتن دانش چقدر مهمه، دانشی که در خدمت شما و دین عزیزم اسلام و امام زمانم باشه ان شاالله

تقریبا از نوشته ام خوشم اومد ساعت هنوز 8 صبح بود و هوای لطیف بهاری منو به پیاده روی کشوند، پیاده روی با حجاب کامل توی این هوای لطیف خیلی راحته البته همیشه آدم هایی که برای پیاده روی می آن کمی عجیب نگاهم می کنن اما پیاده روی و گوش دادن سخنرانی آقای پناهیان لطف عجیبی داره، سخنرانی رو از سایت بیان معنوی دانلود کردم درباره " زندگی کمال انقطاع است" که خیلی مفید بود خدا به ایشون و همکارانشون خیر عطا کند ان شاالله

توی مسیر به این فکر می کردم که چرا این مطالب رو تو مدرسه به ما یاد نمی دن یا من اینقدر دیر به این چیزها رسیدم که می دونم خیلی ها توش استاد شدن....

باید چکی رو می بردم بانک نقد کنم، خیلی دوست داشتم نقد بشه به خدا توکل کردم و وارد بانک شدم کارمند بانک خیلی بی تفاوت شماره چک رو وارد کامپیوتر کرد و گفت پول تو حسابش نیست، لبخند زدم و تشکر کردم و بیرون اومدم به هر حال من به خدایم توکل کردم مسلما خیر و حکمتی هست که من نمی دونم، جالبه کارمند بانک عجیب نگاهم کرد انگار خوشحال شدم از نقد نشدن چک......

 

خدایا!!! زندگی پر از چک های بی محل است، پر از حساب های خالی مگر اینکه به منبع واقعی که تو هستی وصل شود و از تو سرازیر شود

خدایا حساب زندگیمان را به خودت وصل کن.

برگرفته از سایت سیده ای که شفا گرفت...


۱ نظر ۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۲
گروه مشاوره خانواده
آشنایی با نرم افزار Navitel:

 یکی از مهم ترین وسیله های مکان یابی در عصر جدید استفاده از ماهواره های مکان یاب یا همان gps است، جی پی اس نوعی سخت افزار است که بر روی اکثر گوشی های روز دنیا وجود دارد، برای استفاده از این سخت افزار باید از نرم افزار جانبی استفاده شود، برنامه هایی مانند: Sygic و Navitel می توانند انتخاب مناسبی باشند، در گزارش ششم به معرفی نرم افزار مکان یاب Sygic پرداختیم ولی به دلیل حجم بالای نرم افزار و در خواست کاربران سایت، تصمیم گرفتیم تا یک نرم افزار قدرتمند با حجم  کمتری را برای شما معرفی کنیم نرم افزار نویتل دارای حجم بسیار کمی نسبت به نرم افزار Sygic است که می تواند خواسته های شما را از لحاظ حجم نرم افزار تامین کند.


۰ نظر ۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۴
گروه مشاوره خانواده

روت کردن گوشی های اندرویدی در عرض یک دقیقه

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در این گزارش از سلسه آموزش های اندروید، قصد آموزش روت کردن گوشی های اندرویدی را داریم، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را در عرض کمتر از یک دقیقه روت کنید البته در گزارش های قبلی یک روش ساده و کاربردی هم ارائه گردیده بود، که نرم افزارهای معرفی شده پاسخگوی نیاز کاربران نبوده است. اما اگر نمی دانید روت و کاربردهای آن چیست متن زیر را بخوانید:
روت کردن گوشی های اندروید برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی است، که دسترسی به این فایل ها به ما اجازه می دهد تا بتوانیم با تغییر آن ها و استفاده از یک سری کدها،تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از نرم افزارها باید گوشی حتما روت باشد.

۰ نظر ۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۹
گروه مشاوره خانواده

عشق و ازدواج

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

یک روز از پدرم پرسیدم فرق بین عشق و ازدواج چیست ؟ 
روز بعد او یک کتاب قدیمی آورد و به من گفت این برای توست. با تعجب گفتم : اما این کتاب خیلی با ارزش است ، تشکر کردم و در حالیکه خیلی ذوق داشتم تصمیم  گرفتم کتاب را جایی دنج بگذارم تا سر فرصت بخوانم.

چند روز بعد پدرم روزنامه ای آورد ، نگاهی به آن انداختم و به نظرم جالب آمد که پدرم گفت این روزنامه مال تو نیست ، برای شخص دیگریست و موقتا می توانی آن را داشته باشی من هم با عجله شروع به خواندنش کردم که مبادا فرصت را از دست بدهم در همین گیرودار پدرم لبخندی زد و گفت:

حالا فهمیدی فرق عشق و ازدواج در چیست ؟ 
در عشق میکوشی تا تمام محبت و احساست را صرف  شخصی کنی که شاید سهم تو نباشد اما ازدواج کتاب با ارزشیست که به خیال اینکه همیشه فرصت خواندنش هست به حال خود رهایش می کنی

۰ نظر ۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۷
گروه مشاوره خانواده

معرفی بهتریت اپلیکیشن های اندرویدی

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

مترجم گوگل یا همان Google Translate را بی شک می توان یکی از بهترین و مفید ترین ابزارهای این غول دنیای تکنولوژی دانست. این مترجم در دل خود زبان های متعددی را جای داده و می تواند تمام آن ها را به یکدیگر ترجمه نماید.

بیشتر بخوانید : http://digiato.com/app/google-translate/#ixzz3V8DeFZHd


اپلیکیشن Moves فعالیت روزانه شما مانند ورزش ها، رفت و آمد و زمان سپری شده در مکان های مختلف را تحت نظر می گیرد. فقط تلفن را در جیب خود بگذارید و مابقی کارها را به اپلیکیشن بسپارید.

بیشتر بخوانید : http://digiato.com/app/moves/#ixzz3V8DsjPg2


Airdroid را بی شک می توان یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های موجود برای سیستم عامل اندروید دانست. این برنامه ارتباط میان موبایل و کامپیوتر را از طریق شبکه وایرلس برقرار می کند و کنترل کامل اندروید را از طریق مرورگر در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپلیکیشن آنقدر در برآورده کردن نیازهای شما بی نقص عمل می کند که به محض بهره برداری از آن دیگر به فکر کابل برای اتصال بین موبایل و کامپیوتر نخواهید افتاد.

بیشتر بخوانید : http://digiato.com/app/airdroid/#ixzz3V8E5KCyc


نرم افزار تبلیغات وایبری  http://www.viberad.com/fa/Buy_Download.aspx

نرم افزار نقشه های نوکیا مپ برای اندروید http://www.apktops.ir/android-nokia-here-maps.html/






۰ نظر ۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۴
گروه مشاوره خانواده